درباره چارهنگام

آنچه ارائه می دهیم:
• اصلی ترین دلیل دعوت مجموعه چارهنگام از علاقمندان به سفر برای همراهی با خود، توجه سازمانی اش به سفر جهت مدیریت اوقات فراغت است؛ چون با استفاده از پتانسیل ها و تجربیات عملی که با آنها زاده شده و به بلوغ رسیده، قصد دارد تا مفهوم سفر را به مفاهیم امروزی و جهانی، نزدیک تر کند تا علاوه بر تفریح و تفرج از طریق تفسیر میراث‌، سفرها را به قله‌های زندگی همراهان خود تبدیل کند.

• مجموعه چارهنگام مشتاق و مفتخر است که با نهایت سرعت و دقت ممکن در کسب رضایت مشتریان خود از طریق توجه به خواسته هایشان و حتی تأثیر در افق دید و سطح توقعشان، گام بردارد و از طریق تولید محصول و خدمات علمی‌، فنی و حرفه‌ای‌ که مخاطبان و مشتاقان خود را دارد، خانواده‌ای همسان و سفر دوست را گرد‌هم آورد.

• مجموعه چارهنگام سیستمی را ایجاد نموده تا بتواند پس از ورود افراد علاقمند، آنان را تا تخصص و اشتغال پایدار در این صنعت پردازش و پرورش دهد و آنها را به سلولی فعال در کالبد خود یا صنعت گردشگری بدل کند.

• ما با استمرار امید، مفهوم اصلی موفقیت و مقصودمان را تولید ارزش، اشتغال و ثروت برای سرزمینمان می دانیم و انتقال آگاهی، ایجاد مسئولیت، حفاظت و صیانت از منافع آیندگان و همچنین بهبود فرآیندها و کیفیت عملکردمان، دغدغه هر روزمان است.

• به مراجعان، فراگیران و مشتریان این اطمینان را می‌دهیم که با کمال خوش‌رویی و احترام و رعایت عدالت و انصاف، از ایشان استقبال نماییم و با دقت و صبر به صحبت‌ها و خواسته‌های ایشان گوش نماییم و حداکثر تلاش خود را در پاسخگویی دقیق، سریع، موثر، کارآمد، شفاف و راهنمایی به موقع و ارائه اطلاعات و خدمات منطبق با مقررات سازمان، با توجه به سه اصل مهم صمیمیت، صداقت و صراحت انجام دهیم.

• ضمن معرفی خود و مسئولیت سازمانی، در پاسخگویی و تماس با مراجعان تلفنی با متانت، صدای آرام، واضح و شمرده صحبت می‌کنیم تا حقوق مراجعان و خدمت‌رسانی شایسته به ایشان را پاس بداریم و با کمال خوش‌رویی از ارباب رجوع استقبال و پس از انجام دادن کار، او را بدرقه می‌نماییم؛ زیرا ارباب رجوع دلیل وجودی و ولی نعمت ماست.

• خوش‌رویی، متانت و رعایت اصول انسانی و اخلاقی با فراگیران، مراجعان و همکاران سرلوحه رفتارمان است؛ زیرا پندار، گفتار و کردار نیک گویای شخصیت پسندیده است.

• به اصل مهم رازداری و حفاظت از اسرار در اطلاعات و اسناد شخصی، سازمانی، توجه ویژه داریم و بدان پایبندیم.

• انتقال آگاهی، ایجاد مسئولیت، حفاظت و صیانت از منافع آیندگان و همچنین بهبود فرآیندها و کیفیت عملکرد همراه با احترام به مراجعان، فراگیران، اساتید، مشتریان و همکاران، دغدغه هر روز ما است؛ زیرا مجموعه چارهنگام متعلق به همه ما و محل رشد و بالندگی است.

• با تمرکز بر روی رضایت مشتریان و ارائه کیفیت حداکثری خدمات تخصصی، ضمن وفادار ماندن به حفاظت از میراث بشری و سرزمینی، منافع آیندگان و فرهنگ کهن اقوام، خود را ملزم به صیانت و حتّی آموزش این شیوه تفکر می‌دانیم و حفظ ارزش‌ها، پایداری محیط‌زیست و رصد بازتاب‌های اخلاقی، فرهنگی، عملی و علمی رفتارهای سازمان خود را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

• عالم هستی و طبیعت زیبا بر نظم و آراستگی بنا شده است و ما ضمن توجه به انضباط در خود، محیط کار و فعالیت‌ها، در جلوگیری از اسراف و مصرف بیهوده امکانات و اموال مجموعه چارهنگام، همه تلاش خود را می‌نماییم و از مصرف هر آنچه با پایداری محیط‌زیست در تضاد باشد، اجتناب می‌کنیم.

• تجربیات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و بازخوردهای همکاران و مراجعه‌کنندگان را مشتاقانه گوش می‌دهیم و آن را منبع گرانبهایی برای بهبود عملکرد خود می‌دانیم و از آنها در اصلاح نقایص و ارتقاء خدمت‌رسانی استفاده می‌کنیم؛ زیرا خدمت به جامعه را خدمت به خود می‌دانیم و با رعایت احترام و ادب نسبت به مراجعین، همکاران و به ویژه پیشکسوتان، به فرهنگ پاسخگویی، نقدپذیری، مسئولیت‌پذیری و اعتماد متقابل پایبندیم.

• ما همواره خدا را حاضر و ناظر بر فعالیت های خود می دانیم.

• ما همواره احترام گذاری به همکاران ، مدیران و مشتریان را سرلوحه امور خویشتن قرار می دهیم .

• ما سعی می کنیم تا با روحیه مثبت و دیدگاه مهربانانه باعث شویم روحیه کار گروهی و جمعی در مسیر خرسندسازی مشتریان ایجاد و تقویت گردد.

• ما با کمال صداقت کار می کنیم و اطمینان داریم که موفق خواهیم شد.

• ما پاسخگوی تمامی وظایف و مسوولیت های خود بوده و از فرافکنی به شدت پرهیز خواهیم کرد.

• ما به تمامی تعهدات و قرارهایی که پذیرفته ایم ، وفادار خواهیم بود و از هیچ تلاشی در راه انجام تعهدات خود کوتاهی نخواهیم کرد.

• ما تلاش خواهیم کرد که از تمامی دانش ، تجربه و سایر توانمندی های خود در راه دستیابی به اهداف سازمانی بهره برداری و بهره گیری نماییم.

• ما همواره سعی خواهیم نمود که در انجام وظایف محوله ، کیفیت و مرغوبیت در ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع را مد نظر قرار دهیم.

• ما در اجرای فعالیت های خود ، همواره به بهبود مستمر فکر می کنیم و با استفاده بهینه از منابع سازمانی به سمت بهره وری گام بر می داریم.

• هر کاری که لازم است انجام میدهیم تا مراجعه کننده راضی و خوشحال مجموعه ما را ترک کند.

• ما انتظارات مراجعه کننده را نه تنها برآورده می کنیم بلکه واقعاً فراتر از آنها می رویم.

• همیشه با مراجعه کننده با احترام و ادب، حرفه ای و مهربانانه برخورد می کنیم.