صنعت گردشگری شاید یکی از جذاب ترین صنعت هایی باشد که هر کس حداقل در کمترین حالت آن یعنی خرید بلیت ها هواپیما، قطار و اتوبوس در آن شریک است. صنعتی که پیچیدگی های آن در طی سالیان متمادی باعث به وجود آمدن ارگان های مختلف عملیاتی و نظارتی شده. شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی که در مقیاس کوچکتر در میان مردم با عنوان دفتر خدمات مسافرتی یا اغلب آژانس مسافرتی شناخته می شوند بازو های اصلی این صنعت در خدمت رسانی به مسافرین هستند.

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و ایرانگردی چارهنگام گشت ایرانیان که در این مطلب با عنوان چارهنگام از آن یاد خواهیم کرد یکی از این بازو ها است. مجموعه ای که از ابتدای فعالیت همواره در تلاش بوده همگام با پیشرفت های تکنولوژی این صنعت را در شهر شیراز رشد دهد. با عنایت به پیام های مدیریت مجموعه و تلاش های بی وقفه تمام همکاران در چارهنگام در طول 3 سال فعالیت مستمر در صنعت گردشگری، چارهنگام هم اکنون دارای امتیازاتی است که در ادامه اعلام میگردد:

  • همراهی تیمی قدرتمند به عنوان مشاورین مدیریت
  • همراهی مجموعه ای قوی از مشاورین که در طول مسیر خود را وکیل مدافع حقوق مسافرین میدانند
  • در اختیار داشتن یکی از کامل ترین سایت های ارائه خدمات گردشگری
  • دارای اپلیکیشن جامع خرید خدمات گردشگری
  • فعال در تمام شبکه های اجتماعی تا با مخاطبین بهترین نوع ارتباط برقرار گردد
  • برنامه ریزی مدون و منظم در سال های پیش رو

و …

شایان ذکر است مجموعه چارهنگام گشت ایرانیان در سال 95 برای اولین بار در ششمین دوره جشن حمایت از حقوق مصرف کنندگان که هر ساله توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) برگزار میگردد شرکت کرده و در سال های افتخاراتی از جمله کسب لوح تقدیر و شناخته شدن به عنوان برند حامی حقوق مصرف کنندگان در سال 96 شده است. در سال 97 با عنایت خداوند و همراهی تمام مسافران مجموعه چارهنگام به دریافت تندیس برنزی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نایل آمده.

مجموعه چارهنگام گشت ایرانیان امیدوار است در سال جدید نیز با کمک همکاران و تیم مشاورین خود قدم های بلندی در نیل به اهداف خود بردارد. در مسیر پیشرفت هر سازمانی مراحل و الگوهایی طراحی میشوند و به طور مختصر برای شما عنوان میکنیم:

  • در ابتدای مسیر تیم مدیریتی چارهنگام چشم اندازی برای این مجموعه در نظر داشتند که به مرور و همراهی همکاران کامل شد. مثل هر کدام از شما که با آرزویی هر روز خود را به تلاش میگذرانید، مجموعه چارهنگام آرزو دارد با تلاش تمام همکاران در پنج سال آینده در زمره 3 برند اول در زمینه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری در کشور باشد و در ادامه نیز ساختار سازمانی و منظمی را برای ارائه و تولید هر چه بیشتر خدمات گردشگری با کیفیتی شناخته شده و متفاوت در اختیار داشته باشد.پ

 

  • پس در مسیر رسیدن به این آرزو ها اهدافی برای خود ترسیم کرده ایم تا در هر مرحله بدانیم در کجای مسیر هستیم و عملکرد خود را ارزیابی کنیم. برای هر سال اهداف خود را در اختیار همکاران و عموم قرار میدهیم تا از طرف شما نیز مورد ارزیابی واقع شویم. اهداف چارهنگام در سال 98 عبارت اند از:
  • افزایش خدمات مسافرتی و گردشگری به هموطنان
  • افزایش میزان سفر و مدیریت اوقات فراغت هموطنان
  • افزایش میزان رضایت مشتریان و توجه به خواسته ها و نیاز آن ها
  • افزایش تولید ارزش، اشتغال و ثروت برای کارکنان و جامعه

 

  • در این مسیر اصولی اخلاقی و فکری برای کارکنان طراحی شد تا با تمام وجود سعی کنیم با استفاده از آن ها به اهداف خود برسیم. این همان منشور اخلاقی پرسنل چارهنگام است که میتوانید آن را مطالعه نمایید. (عکس منشور اخلاقی)

 

  • در نهایت، در کل مسیر یک صدا و با یک شعار در حرکتیم. شعاری که برگرفته از تمامی امیال و آرزوهای تیمی چارهنگام است. سفر برای هر کس تجربه ای متفاوت ایجاد میکند و هر مسافر بسته به ظرفیت خود تجربه های جدید تری کسب میکند. بر گرفته از ادبیات جهان و مفهومی بین المللی شعار اودیسه وار سفر کنید را برگزیدیم تا تلاشمان به اودیسه هایی در خور شما همراهان باشد. اودیسه هایی که همان سفر های کوچک و بزرگ اند اما سرشار از رشد های شخصیتی و هویتی.

 

در این مسیر همراهمان باشید.