صنعت گردشگری شاید یکی از جذاب ترین صنعت هایی باشد که هر کس حداقل در کمترین حالت آن یعنی خرید بلیت ها هواپیما، قطار و اتوبوس در آن شریک است. صنعتی که پیچیدگی های آن در طی سالیان متمادی باعث به وجود آمدن ارگان های مختلف عملیاتی و نظارتی شده. شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی که در مقیاس کوچکتر در میان مردم با عنوان دفتر خدمات مسافرتی یا اغلب آژانس مسافرتی شناخته می شوند بازو های اصلی این صنعت در خدمت رسانی به مسافرین هستند.

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و ایرانگردی چارهنگام گشت ایرانیان که در این مطلب با عنوان چارهنگام از آن یاد خواهیم کرد یکی از این بازو ها است. مجموعه ای که از ابتدای فعالیت همواره در تلاش بوده همگام با پیشرفت های تکنولوژی این صنعت را در شهر شیراز رشد دهد. با عنایت به پیام های مدیریت مجموعه و تلاش های بی وقفه تمام همکاران در چارهنگام در طول 3 سال فعالیت مستمر در صنعت گردشگری، چارهنگام هم اکنون دارای امتیازاتی است که در ادامه اعلام میگردد:

و …

شایان ذکر است مجموعه چارهنگام گشت ایرانیان در سال 95 برای اولین بار در ششمین دوره جشن حمایت از حقوق مصرف کنندگان که هر ساله توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) برگزار میگردد شرکت کرده و در سال های افتخاراتی از جمله کسب لوح تقدیر و شناخته شدن به عنوان برند حامی حقوق مصرف کنندگان در سال 96 شده است. در سال 97 با عنایت خداوند و همراهی تمام مسافران مجموعه چارهنگام به دریافت تندیس برنزی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نایل آمده.

مجموعه چارهنگام گشت ایرانیان امیدوار است در سال جدید نیز با کمک همکاران و تیم مشاورین خود قدم های بلندی در نیل به اهداف خود بردارد. در مسیر پیشرفت هر سازمانی مراحل و الگوهایی طراحی میشوند و به طور مختصر برای شما عنوان میکنیم:

 

 

 

 

در این مسیر همراهمان باشید.